21 June 2010

Majlis Makan Malam POPTerengganu

Saya diantara salah seorang ratusan Pekak daripada seluruh negara yang hadir ke Majlis Makan Malam POPT di Permai Inn, Kuala Terengganu pada 19hb Jun 2010.

Majlis tersebut adalah sangat berjaya dan teratur. Walaupun tiket berharga RM 80 tetapi tidak menghalang orang Pekak menyokong program malam itu. Peserta datang dari jauh, bekereta atau menaiki bas dan ada yang menginap hotel di sekitar KT. Ianya menunjukkan taraf ekonomi kita telah meningkat.

Hadiah cabutan Majlis Makan Malam tersebut adalah berkualiti dan sesuai dengan harga tiket. Hadiah utama iaitu pertama, sebuah motorsikal, kedua TV LCD 32 inci dan ketiga laptop. POPT adalah persatuan ke tiga selepas MFD dan KLSD yang memberikan hadiah mewah.

POPT telah membuat keputusan yang baik untuk memilih hadiah tersebut, ianya akan menguatkan sokongan kepada persatuan kerana dilihat tidak mementingkan diri. Kepuasan orang pekak adalah diutamakan.

Sesiapa yang ingin melihat gambar majlis tersebut sila lawati di sini (Facebook isteri Presiden POPT - untuk mereka yang berdaftar sahaja) klik gambar Majlis Makan Malam POPT.

Saksikanlah bagaimana cerianya komuniti kita.

No comments: